منتديات اعز الناس
اهلا بك فى منتديات اعز الناس ,
هذة الرساله تفيد بأنك غير مسجل لدينا , ويسعدنا كثيرا انضمامك الينا Smile

منتديات اعز الناس

منتديات ادبية ثقافية فنية دينية ترفيهية رياضية علمية تكنولوجية شاملة
 
الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  الأعضاءالأعضاء  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 
 

 كيف ترفضين عريسا

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
monii
عضو ماسى
عضو ماسى
avatar

عدد المساهمات : 685
عدد النقاط : 4111
تاريخ التسجيل : 14/05/2010
العمر : 30
المكان : السويس

مُساهمةموضوع: كيف ترفضين عريسا   الثلاثاء 18 مايو - 1:55

هلاااااااااااا بالبنات الحلوين


يا تري يا هل تري فيه عريس اتقدملك وانتي مش راضيه عنه ومافيش
وسيله تخلصك منه؟؟



انا عندي الحل الفاصل وعندي كل الحجج اللي ممكن تقوليها لاهلك وتخلصي من
المزعج ده


الخطه
يا بنات ركزو معايا



أولا من ناحيه الشكل ايش راح تعلقي وتقولي؟؟



1لو كان بشنب انتي ماتحبي راجل بدون شنب
ولو كان بدون شنب علي جثتك ان قبلتي عريس بشنب




2 لو سمين انتي طبعا ماترضي تكملي حياتك مع راجل سمين راح يخرب البيت عليكي
ويهدك

طب لو كان رفيع أنتي ماتتحملي تلاقي عريسك كالهيكل العظمي



ثانيا من ناحيه الشغل والمكانه


لو مركزه عالي لا اياكي توافقي استماره 6 علطول لانه
راح يتكبر عليكي ويستهزا بيكي


ولو مركز قليل عنك لالالالالالالالالالا انتي ماتقبلي انك تكوني اعلي من
زوجك خالص ولا ايه؟؟


ثالثا المواصفات العامه



لو بيزوركم كتير فهو لزقه ولو قلل من زياراته فهو
طوبه


لو بيغير عليكي اوي يبقي مش عنده ثقه فيكي وانتي طبعا استحاله تكملي معاه

لو مش بيغير عليكي يبقي مش بيحبك اذن مع السلامه خخخخخخخخخخ

لو بيفكر يحسن وضعه المالي يبقي متهور وملوش امان لو مش بيفكر يحسن وضعه
اذن فهو فقري وملوش حظ

لو بيستشيرك في كل حاجه فهو متردد وبرياله ههههههههههه مينفعش تعتمدي عليه

اما لو مش بيستشيرك فهو ديكتاتور لالالا مينفعش معانا كده مع السلامه

واخيرا يا عزيزتي لالالالازم تكون العصمه بايدك لو موافقش يبقي ناوي علي
غدر افلتي بجلدك

ولو وافق يبقي بيتنازل عن حقه الشرعي يبقي مش راجل ليه أمان
هههههههههههههههههه::
:


ايه رأيكم يا بنات ردو عليا وقولولي
ايه رأيكم

______________________التوقيع______________________




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


عدل سابقا من قبل preity_fanta في الجمعة 21 مايو - 0:16 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
gogo23u87
عضو فعال
عضو فعال
avatar

عدد المساهمات : 96
عدد النقاط : 3265
تاريخ التسجيل : 14/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: كيف ترفضين عريسا   الثلاثاء 18 مايو - 3:59

ماهو لا مؤاخذه الازمه بقت قله الرجاله يعنى اللى هتتبتر ع النعمه هتعنس Twisted Evil tongue Razz Razz
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
gogo23u87
عضو فعال
عضو فعال
avatar

عدد المساهمات : 96
عدد النقاط : 3265
تاريخ التسجيل : 14/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: كيف ترفضين عريسا   الثلاثاء 18 مايو - 4:00

اسف لو ازعجتكو برايى مشفتش انه للبنات فقط Very Happy Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كيف ترفضين عريسا   الثلاثاء 18 مايو - 23:55

هههههههههههههههههه انا مع جوجو ياختي ال يعني العرسان ع الابواب وبننقي اتلهي يا بريتي ههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
monii
عضو ماسى
عضو ماسى
avatar

عدد المساهمات : 685
عدد النقاط : 4111
تاريخ التسجيل : 14/05/2010
العمر : 30
المكان : السويس

مُساهمةموضوع: رد: كيف ترفضين عريسا   الأربعاء 19 مايو - 21:48

هههههههههههههههههه لاياغادة فى عرسان رخمة
افرضى جالك عريس وانتى مش طايقاة
تستخدمى احدى الطرق اللى فاتت دى
وهى كافية انها تطفشة
ههههههههه

______________________التوقيع______________________




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mayo0oma
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 127
عدد النقاط : 3314
تاريخ التسجيل : 15/05/2010
العمر : 27
المكان : egypt

مُساهمةموضوع: رد: كيف ترفضين عريسا   الخميس 20 مايو - 6:34

عرسان اممممممممممممممممممممممممممممممم واللهى ليا وجهة نظر احنا نطفشم من قبل ما يجو وكدة نستفيد بالوقت

برتى واللهى نصايحك تفتح النفس ههههههههههههه جارى التنفيذ يا اوختشى

بت يا غادة مالك مستقلية بنفسك ليه ياحببتى دة انا شايفة الطوابير وانا قاعدة من هنا هههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mizooo_Elfanan
عضو فضى
عضو فضى
avatar

عدد المساهمات : 374
عدد النقاط : 3619
تاريخ التسجيل : 15/05/2010
العمر : 28
المكان : ج . م . ع

مُساهمةموضوع: رد: كيف ترفضين عريسا   الخميس 20 مايو - 10:42

بريتى مش هقولك غير (إن كيدكن عظيم) وعلى رأى المثل الالمانى الشيطان يكفيه عشر ساعات ليخدع رجلا والمرأة يكفيها ساعة
واحدة لتخدع عشرة شياطين. بت يا غادة أوعى تسمعى كلام بريتى أنفدى بجلدك أحسن مصر هتستورد عرسان صينى فى المستقبل من الصين هههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
monii
عضو ماسى
عضو ماسى
avatar

عدد المساهمات : 685
عدد النقاط : 4111
تاريخ التسجيل : 14/05/2010
العمر : 30
المكان : السويس

مُساهمةموضوع: رد: كيف ترفضين عريسا   الخميس 20 مايو - 21:52

هههههههههههههههههههههههههههه مش للدرجة دى ياميزو
دول مرطرطين فى السوء بس النفس

______________________التوقيع______________________




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
salwa
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

عدد المساهمات : 424
عدد النقاط : 3877
تاريخ التسجيل : 19/05/2010
المكان : www.justin.tv

مُساهمةموضوع: رد: كيف ترفضين عريسا   الجمعة 21 مايو - 1:25

yaslamo adik preity mawdo3 7ilw bas lama yiji 3aris akid ra7 a3mil hay toro2
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.justin.tv/indahmou
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كيف ترفضين عريسا   الجمعة 21 مايو - 19:42

قال يعنى لو حد جه اتقدم لوحده ليكم هطفشوا انتوا تطولوا ههههههههههههههههههههه ده انتوا تبسوا ايكم وش وضهر هو فى حد بيجوز فى الزمن ده هههههههههههههههههههه هما الشباب لقيين ياكلوا عشان يتص فى نظره ويتجوز ههههههههههههههههههههههه
بس موضوع حلو وانا بضم صورتى لجوجوو وميزو والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته هههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
كيف ترفضين عريسا
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات اعز الناس :: قسم ادم وحواء :: منتدى حواء-
انتقل الى: